niedziela, 14 sierpnia 2011

Długie ładowania się gry i inne problemy.

Jak wszyscy wiemy, The Sims Social ma problemy w uruchomieniem się. Oto kilka dość częstych problemów i komunikatów, a także ich rozwiązania.

Jeśli otrzymujesz komunikat 'Coming Soon' lub gra zatrzymuje się na ładowaniu 35%, 65%, bądź jeśli masz błędy 502, 504 Bad Gateway ten prosty sposób Ci pomoże.

Otwieramy przeglądarkę (chrome, firefox itd), wybieramy narzędzia, a po tym „usuń historię” (bądź inną opcję – w zależności od przeglądarki). Głównie chodzi o pliki Cookies i o pliki cache (pamięć podręczna).

Porady:
jeśli chcesz 100% efektów, to przed usunięciem cache i cookies:
  • Wyloguj się z Facebooka
  • Pozamykaj wszystkie okienka i zakładki otworzone z przeglądarce
  • Po usunięciu plików wyłącz, a później ponownie włącz przeglądarkę

Inne porady:
·                     Odśwież grę.
·                     Użyj innego komputera.
·                     Wyloguj się, a później ponownie zaloguj na Facebooku.

Najlepszym sposobem (działającym u mnie) jest usunięcie plików i postępowanie zgodnie z poradami. Nie gwarantuję jednak 100% sukcesu, ale polecam dość często wykonywać ten zabieg. Playfish i EA starają się usunąć te błędy. Może to potrwać nawet kilka tygodni, więc miejcie cierpliwość. Jeśli nie wiesz gdzie w twojej przeglądarce można usunąć pliki cookies i cache – napisz.

@Edit: usuwanie ciasteczek

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam
Mam problem, na jednym profilu gra nie chce startować, a u innych na tym samym komputerze i w tej samej przeglądarce jest bez zarzutu. Sprawdzałam w innych przeglądarkach i w innych komputerach i jest podobnie. Zastosowałam się do instrukcji, ale zonk:( w czym problem? ktoś się z tym spotkał? proszę o pomoc!

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More